7 juni 1970

Nu är jag på Mallorca närmare bestämt Cala Mayor där jag bor på ett litet hotell. Jag åkte med Spies, och för att det skulle bli billigt fick jag dela rum med en dansk kille som ligger och sover hela tiden. Tur att jag kan bo hos Sweet Wine i deras hus. Här är i alla fall några bilder från Cala Mayor.



Så här ser det ut från mitt fönster på hotellet. Mannen med åsnan leverar frukt till butikerna.



Här är ett skyltfönster med en "affisch" där det förkunnas att Sweet Wine spelar varje kväll/natt.




"Blinchs" som spelar sax i bandet.




Här håller de på att rigga om på scenen. Fr v "Jatte", "Kihlas", "Swempa", "Stockis"




"Jatte" som spelar bas.




"Stockis" trummisen som är en fena på att fixa allt, och då menar jag allt.




"Jatte" kopplar upp sin basförstärkare.




"Swempa" En go allt-i-allo-kille, som roddar och kör deras bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0